v tom umělohmotným deklu je odporová dráha já to čistím lihem a lehce potírám diavou :idea: po té klapku opět složíme a nacvaknem spony ted se zaměříme na konektor klapky -očistíme kontakty a stříknem je kontaktolem ted je třeba klapku namontovat zpět,pokud máme nové těsnění staré sundáme a očistíme obě dosedací plochy na klapce a na sacím potrubí dáme nové těsnění já ho ještě z obou stran jemně mažu vazelínou a klapku namontujem a utáhnem
pokud nemáme nové a staré není poškozené tak dle potřeby očistíme dosedací plochy a to jak na sacím potrubí tak na klapce opět bych to těsnění mázl jemně vazelínou a klapku namontoval a utáhl
nacvaknem zpět elektrický konektor,zapojíme obě hadice ted už jen ohřát motor a VAGEM provést základní nastavení :idea: máme hotovo zabouchnem kapotu motoru,sklidíme nářadí a odjíždíme :idea:
![Smích :-)](./images/smilies/43.gif)