Som veľmi rád, že "strieľaš". Naozaj si vážim každý nápad.
Motor mám prekostreny pre istotu 3x. Cali mám totiž už 14 rokov a nejaké rady som pochytil
V každom prípade to prezrem.
Máš pravdu. Chvíľu mi prebijala. Cca 20km som s tým najazdil,kým som si to všimol. Teraz je však altik po repase a krásne dobíja.
Konektory? Vieš mi aj presnejšie napísať ktoré?
Totiž, mal som konektory na vstrekovace,senzor vačky,senzor kľuky,zapalovacie káble,modul,cievky,detonacne čidla rozpojene už veľakrát. Ale opäť,kuknem,prestriekam.
Voľnobeh je naozaj krasny, hladký,žiadne otrasy. Začína to až cca 1400-2200. Vyssie otáčky sú v pohode,trasenie prestane. Ale možno trošičku ako laik to tam vnímam. Jemne nepravidelnosťi.
Nechápem prečo práve tieto otáčky. A žiadna chyba motora nesieti,žiadne chybové kódy.
Ja som len vymenil spojku,pritlacny tanier,tesnenia pod hlavami,a rôzne iné tesnenia,silenbloky. Keď som ho odstavoval na bublinkovanie vody vo vyrovnávacej nádobke motor išiel krásne,bez deviacii. Poskladal som a trasie. Zatiaľ díky a prezriem všetko čo si spomenul. Ale predsa má napadlo,že po poskladani motora a naštartovaní,som mal chybu lambdy. Dal som novú a chyba zmizla. Bol som aj na meranii emisie,len tak pre seba. Všetky výsledky co, HC nad limity. Len lambda ok.