otevřít zadní dveře,odklopit sedadla,vycvaknout na pravý straně umělohmotný dekl,odpojit obě naftový hadičky a vycvaknout elektrický konektor
dále zvednout auto-stačí zadní část
ted je třeba sundat zadní a prostřední díl vejfuku,vzhledem k tomu v jakým stavu byly spoje sem oba díly vejfuku pouze schodil se závěsných gum a vejfuk pouze svěsil
ted je třeba odpojit hadice jenž vedou do nádrže -já dvě odpojil a tu slabou odvětrávací na místě vhodném k nastavení přestřihl neb se mi nechtělo sundavat kolo a podběch abych se dostal k odvětrávacímu ventilu
ted je třeba povolit 13 oříškem šrouby jenž drží 2 železné pásky obepínající samotnou nadrž-pro lepší přístup na šrouby si vyháknem z držáku lanovod ruční brzdy
ted si stáhnem samotnou nádrž k zemi a taháme bokem mimo auto
ted je třeba ze staré nádrže demontovat sací koš
nejdřív za pomoci kladiva a plochého šroubováku vyklepnem zajištovací podložku
dále povytáhnem víko a ze spodu si odpojíme nejlépe obě hadičky a vycvaknem konektor od plováku dále secvaknem k sobě 3 umělohmotný packy a taháme koš ven,
po vytažení koše odjistíme samotný plovák a též ho vytáhnem mimo nádrž
připravíme si novou nádrž,těsnění a zajištovací podložku
jako první dáme do nádrže sací koš já stim měl docela boj,
dále nacvakneme plovák
poté si dáme nový těsnění a zapojíme do víka sacího koše obě hadičky a nacvaknem konektor plováku
dále si přez nový těsnící kroužek nacvaknem do nádrže víko sacího koše a zajistíme podložkou viz foto
ted si ze staré nádrže přehodíme na tu novou obě hadice,
dále sem vzal body ve spreji a přestříkal vršek nádrže
dále sem prohlídl pod autem prostor po demontáži nádrže a očistil a nastříkal rezavé fleky zvláště brzdové vedení nadále sem se rozhodl že nahradim obě cca 1,5m dlouhý naftový plastový hadičky obyčejnejma benzínovejma hadičkama -nelíbyly se mi tam ty spojky
zakoupil sem po 2 metrech hadičky o vnitřním průměru 6,8,10 a k tomu příslušné spony
dole pod autem uříznul hadice tak aby tam zůstal ten konec spojky s nalisovanou hadičkou a ty dle průměru nacpal do hadic o průměru 8 a 10 a zajistil sponama,
tyto hadice sem bokem podél brzdových trubiček natáhl otvorem pod sedadlem do vnitřku vozu zatim sem je neřezal na míru
ted vemem novou nádrž a nandáme a zajistíme na ní hadičku o vnitřním průměru 6 a celou nádrž přesuneme pod auto
ted je třeba nandat nádrž na auto dáváme pozor aby sme měli elektrickej konektor od plováku uvnitř v autě abysme měli tu odvětrávací hadičku položenou z vrchu na nádrži a abychom nám šli všechny tři hadice vedoucí z nádrže přez nápravu tam kam mají
je stím kapku boj pletou se tam ty nově dodělaný palivový hadice leč to tam de a líp se to dělá ve dvou
poté co tam napasujem nádrž je třeba jí znova uchytit železnými pásky,
po utažení nacvaknem zpět bovden ruční brzdy,
nacvaknem a utáhnem pod autem hadice od nádrže viz foto
a ted si odměříme pod autem tu hadici odvětrání a natáhnem jí přes tu ucvaknutou plastovou hadici a zajistíme sponou
ted vemem body sprej a nastříkáme celou nádrž ze spoda,
po nastříkání nandáme zpět výfuk a tím nám práce pod autem končí
deme do vnitř vozu kde si naměříme,uřízneme a uchytíme obě naftové hadice a nacvaknem elektrický konektor ted jen nacvaknout krytku,dát sedadla do původního stavu a máme hotovo
závěrem dodávám nalil sem do nádrže 20l nafty auto bez jedinýho problému natočil a nechal cca 20minut bublat měl sem obavy ze zavzdušnění ale vše bylo bez problému,další den co se rozednělo sem ho hned šel zas natočit a byl překvapen že chytá líp než před tím
a i majitel s kterým sem dnes mluvil si pochvaloval kratší raní starty :yah: :idea:
výměna nádrže Opl Vectra B
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster