čištění a zaslepení EGR 1.6 16V
Napsal: pát 22. úno 2019 17:42:51
otevřít kapotu motoru,
vycvaknout z EGRu konektor a připravíme si ráčnu s krátkým nástavcem a 45ku torx povolíme oba torxi je tam kapku divokej přístup ale de to a vyndáme EGR i těsněním ven venku si EGR vyčistíme -používám čistič na brzdy -a rozhejbeme ten ventilek musí chodit z volna a nesmí nikde drhnout dále očistíme a prostříknem kontakty konektoru a na baterii zkusíme zda EGR chodí - sou to ty krajní konektory na polaritě při zkoušce nezáleží ted si podle originálního těsnění vyrobíme záslepku materiál sem použil klingerit leč už sem to dělal s plechu,hliníku,pertinaxu ted je důležitý pokud bude někdo dávat jen záslepku bez toho originálního těsnění aby si v místě ventilku udělal do záslepky prohluben asi cca 2mm nebot ten ventilek kapku přečnívá přez rovinu tělesa EGRu a pokud by se dala záslepka bez tý prohlubně tak by se ventilek zatlačil a pootevřel by se tím EGR a poslalo by to hlášení do ŘJ a dělalo by to neplechu :!: :!: :!:
pokud spolu ze záslepkou dáte i origo těsnění tak stačí dát jen záslepku
ted je třeba vrátit zaslepenej EGR do motoru já než to tam dám tak zlehka natřu těsnění i záslepku tmelem na spoje výfuků abych měl jistotu že to bude dobře těsnit-dát pozor aby se tmel nedostal do ventilku egru :!: :!:
utáhnu s citem oba torxi nacvaknu konektor a je hotovo :idea: :thumb:
za motorem najít EGR vycvaknout z EGRu konektor a připravíme si ráčnu s krátkým nástavcem a 45ku torx povolíme oba torxi je tam kapku divokej přístup ale de to a vyndáme EGR i těsněním ven venku si EGR vyčistíme -používám čistič na brzdy -a rozhejbeme ten ventilek musí chodit z volna a nesmí nikde drhnout dále očistíme a prostříknem kontakty konektoru a na baterii zkusíme zda EGR chodí - sou to ty krajní konektory na polaritě při zkoušce nezáleží ted si podle originálního těsnění vyrobíme záslepku materiál sem použil klingerit leč už sem to dělal s plechu,hliníku,pertinaxu ted je důležitý pokud bude někdo dávat jen záslepku bez toho originálního těsnění aby si v místě ventilku udělal do záslepky prohluben asi cca 2mm nebot ten ventilek kapku přečnívá přez rovinu tělesa EGRu a pokud by se dala záslepka bez tý prohlubně tak by se ventilek zatlačil a pootevřel by se tím EGR a poslalo by to hlášení do ŘJ a dělalo by to neplechu :!: :!: :!:
pokud spolu ze záslepkou dáte i origo těsnění tak stačí dát jen záslepku
ted je třeba vrátit zaslepenej EGR do motoru já než to tam dám tak zlehka natřu těsnění i záslepku tmelem na spoje výfuků abych měl jistotu že to bude dobře těsnit-dát pozor aby se tmel nedostal do ventilku egru :!: :!:
utáhnu s citem oba torxi nacvaknu konektor a je hotovo :idea: :thumb: