čištění Egr ventilu opl omega 2,2i
Napsal: čtv 21. úno 2019 21:59:54
otevřít kapotu motoru
vycvaknem z Egru konektor ted je třeba povolit oba torxi co drží Egr a vyndáme Egr ven -je tam plechové těsnění tak nestratit ted je třeba očistit plochu pro Egr na motoru a vyčistit a rozhejbat samotný ventil očistíme i plechové těsnění dále očistíme kontakty konektoru a na baterii zkusíme zda ventilek Egru zavírá a otvírá
sou to ty krajní kontakty a na polaritě napětí nezáleží po té co je egr vyčištěn a odskoušen ho namontujem zpět do vozu -nezapomenem dát těsnění já ho pro jistotu lehce máznu oboustraně kamnářským tmelem abych měl jistotu že nebude funět
po namontování egru do auta nacvaknem elektrický konektor,nandáme hadici odvětrání,zavřem kapotu motoru a máme hotovo ted už jen smáznem diagnostikou případné chyby v ŘJ motoru a odjíždíme :yah:
Egr se nachází na levé straně za motorem
sundáme hadici odvětrání víka ventilů vycvaknem z Egru konektor ted je třeba povolit oba torxi co drží Egr a vyndáme Egr ven -je tam plechové těsnění tak nestratit ted je třeba očistit plochu pro Egr na motoru a vyčistit a rozhejbat samotný ventil očistíme i plechové těsnění dále očistíme kontakty konektoru a na baterii zkusíme zda ventilek Egru zavírá a otvírá
sou to ty krajní kontakty a na polaritě napětí nezáleží po té co je egr vyčištěn a odskoušen ho namontujem zpět do vozu -nezapomenem dát těsnění já ho pro jistotu lehce máznu oboustraně kamnářským tmelem abych měl jistotu že nebude funět
po namontování egru do auta nacvaknem elektrický konektor,nandáme hadici odvětrání,zavřem kapotu motoru a máme hotovo ted už jen smáznem diagnostikou případné chyby v ŘJ motoru a odjíždíme :yah: