poté ho máznem vazelínou,máznem i samotný silent a nalisujeme ho dále si důkladně osmirglujem rameno v místě kde se bude lisovat přední silent,
poté ho máznem vazelínou,máznem i samotný silent,nezapomenem si ho dát do správné pozice a opatrně nalisujem není to obyčejnej silent je naplněn olejem a pokud si při lisování nedáme pozor můžeme ho snadno zničit dále do ramene namontujem nový spodní čep ted si můžem rameno v oblasti spodního čepu stříknout bodyšucem aby sme ošetřili místo po broušení původních nejtů a rameno namontujem zpět do vozu a nacvaknem čep do těhlice
veškerý šrouby očistíme a máznem grafitovou vazelínou
poté co dotáhnem oba silenty a i čep v těhlici se vrhnem na výměnu stabilizační tyčky povolíme šroub co jí drží nahoře v tlumiči dále šroub co jí drží dole ve stabilizátoru stará tyčka de ven a namontujem novou tyčku tímto máme hotovo a můžem se vrhnout na druhou stranu
po té co máme obě strany hotový odjíždíme na seřízení geometrie přední nápravy :idea:
