
otevřít kapotu motoru odpojit konektory obou lambda sond a vedení vycvaknout z ůchytů:
ten první najdem v motoru na levý straně vzadu poblíž EGR ventilu ten druhej najdem pod autem na straně řidiče ted je třeba obě lambdy vytočit z potrubí:tady může nastat problém je to léty zarostlé a zrezlé

já to povoloval ohřáty hned po jízdě

ta první šla ven celkem bez problémů ta druhá ven normální cestou nešla demontujem výfukové potrubí vemem ho do svěráku ted mužem se to pokusit ohřát a vytočit
já vzal 21 oříšek odstřihl kabely a oříšek natlouk na vyrezlou matku poté metrová trubka a šlo to ven ted vemem novou lambdu a pokud nemá originál konektor použijem a naletujem konektor ze staré lambdy ted závit namažeme grafitem a natočíme do potrubí
pokud to nepude je možné že se při demontáží závit poškodil
pokud máme závitník protáhneme závit
já ho neměl tak sem tu starou matku obrousil díru provrtal na větší průměr a navařil novou matku kterou sem kupodivu našel v haldě použitých matek s jemným stoupáním

poté montáž nové lambdy do potrubí ted to celé namonrujem zpět pod auto dále nacvaknem vedení sondy do držáků a nacvaknem konektor ted si vemem tu první lambdu pokud nemá originál konektor tak ho opět použijem a naletujem ze staré lambda sondy máznem závit lambdy grafitem a lambdu namontujem do potrubí zapojíme konektor nacvaknem či vyvážem kabel od lambdy a máme hotovo

ted jen načíst auto a smazat chyby v ŘJ motoru zavíráme kapotu startujem odjíždíme a doufáme že už opla nikdy neuvidíme


