sundáme brzdové pakny vytáhnem rozpěrný mechanismus ruční brzdy a tady spatřuju většinu problémú s ruční brzdou ten mechanismus bejvá tak zarezlej že nejde skoro ani rozebrat já si pomáhal kladivem
mechanismus rozeberem obě části důkladně očistíme tak aby chodil zvolna a jemně máznem mazivem
ted je třeba vše složit -vrátíme rozpěrný mechanismus dáváme pozor abychom si ho neotočili,
uchytíme a zajistíme si obě brzdové pakny ,dole si ty pakny zajistíme vratnou pružinou a nahoře si nejdřív nandáme štelovací šroub a poté nandáme vratnou pružinu dále si ze zadu nandáme nové to krátké brzdové lanko to za pomoci spony propojíme s lanovodem ruční brzdy -pokud by se nám to nedařilo tak si uvnitř vozu odendáme dekl pod ruční brzdou,secvaknem manžetu páky ruční brzdy a povolíme šroub na štelování ruční brzdy dále zaháknem ze zadu vratnou pružinu viz foto ted je třeba doštelovat brzdný ůčinek ruční brzdy já to dělám následovně : povolim si štelování brzdy
uvnitř vozu,dále u zadního kola nastavím brzdové pakny rozpěrným štelovacím šroubem tak aby šel na ně nasadit brzdovej kotouč kapku ztuha a pak si tahám u kola za to krátký lanko a zkouším si jak ta brzda chodí pokud se mi kolo nešprajcuje a nemá to dlouhej chod zajistim si šroubkem brzdovej kotouč,nasadim a utáhnu brzdič,nasadim a utáhnu kolo sundam z heveru a pustim se do opravy ruční brzdy na druhém zadním kole
poté co opravíme i druhou stranu si uvnitř vozu doštelujem krok -výšku páky ruční brzdy
pak už jen secvakat plasty okolo ruční brzdy a máme hotovo
