výměna hydraulického naklápění světel Felicie
Napsal: stř 06. bře 2019 19:01:35
demontujem přístrojovou desku viewtopic.php?f=135&t=206
dále si vycvaknem kolečko od naklápění a krycí rámeček viz foto povolíme křížovým šroubovákem dva šrouby jen drží mechanismus naklápění ted otevřít kapotu motoru a u pravýho a levýho světla pootočíme a vytáhnem motorky naklápění ted je třeba demontovat komplet hadice jenž vedou k jednotlivým motorkům naklápění,hadice sou uchycený umělohmotnejma páskama dou za pomocí plochých kleští rozpojit poté co to odpojíme a protáhnem si hadice i s motorkama až k levýmu podběhu pod stěrače dem zpět do auta a pomalu si postupně vytahujem vedení i s motorky ven z prostoru za přístrojovou deskou,
nejdřív taháme tu kratší stranu a pak tu delší - na přepážce skrz kterou to vede je gumová průchodka po jejím vytažení nam vznikne otvor kterým ty motorky dou prostrčit
pokud se stim nechcete komplet vytahovat stačí vzít štípačky a to starý vedení prostě vyštípete ted vemem nový machanismus naklápění a postupně nejdřív tou delší stranou prostrčíme do prostoru motoru a pak tou kratší prostrčíme do motoru,hadice si i s motorky natáhnem k jednotlivým světlům a nacvaknem do světel
ted je třeba si uchytit mechanismus naklápění uvnitř auta přitom si dáváme pozor abychom si ho neotočily a ovládání nám nechodilo opačně-otáčením protisměru hodinových ručiček se světla sklápí dolů
po utažení mechanismu nacvaknem krytku a ovládací kolečko
dále je třeba za přístrojovkou nacvaknout tu gumovou průchodku
ted si namontujem přístrojovou desku a už nám zbývá jen uchytit a vyvázat hadičkové vedení k jednotlivým motorkům naklápění počítejte stím že pokud nemáte originál naklápění tak sou ty hadice kapku delší a hůř se to vyvazuje ale není to zas žádná tragédie
dále si vycvaknem kolečko od naklápění a krycí rámeček viz foto povolíme křížovým šroubovákem dva šrouby jen drží mechanismus naklápění ted otevřít kapotu motoru a u pravýho a levýho světla pootočíme a vytáhnem motorky naklápění ted je třeba demontovat komplet hadice jenž vedou k jednotlivým motorkům naklápění,hadice sou uchycený umělohmotnejma páskama dou za pomocí plochých kleští rozpojit poté co to odpojíme a protáhnem si hadice i s motorkama až k levýmu podběhu pod stěrače dem zpět do auta a pomalu si postupně vytahujem vedení i s motorky ven z prostoru za přístrojovou deskou,
nejdřív taháme tu kratší stranu a pak tu delší - na přepážce skrz kterou to vede je gumová průchodka po jejím vytažení nam vznikne otvor kterým ty motorky dou prostrčit
pokud se stim nechcete komplet vytahovat stačí vzít štípačky a to starý vedení prostě vyštípete ted vemem nový machanismus naklápění a postupně nejdřív tou delší stranou prostrčíme do prostoru motoru a pak tou kratší prostrčíme do motoru,hadice si i s motorky natáhnem k jednotlivým světlům a nacvaknem do světel
ted je třeba si uchytit mechanismus naklápění uvnitř auta přitom si dáváme pozor abychom si ho neotočily a ovládání nám nechodilo opačně-otáčením protisměru hodinových ručiček se světla sklápí dolů
po utažení mechanismu nacvaknem krytku a ovládací kolečko
dále je třeba za přístrojovkou nacvaknout tu gumovou průchodku
ted si namontujem přístrojovou desku a už nám zbývá jen uchytit a vyvázat hadičkové vedení k jednotlivým motorkům naklápění počítejte stím že pokud nemáte originál naklápění tak sou ty hadice kapku delší a hůř se to vyvazuje ale není to zas žádná tragédie