výměna ložiska předního kola felicie
Napsal: stř 06. bře 2019 18:28:46
vycvaknout kryt kola,povolit šrouby kola,povolit středovou matku
ted si povolíme a vyklepneme šroub zajištující v těhlici přední tlumič a tlumič za pomoci kladiva sklepnem z těhlice ven těhlici máme venku a je třeba ji rozlisovat,nejdřív vylisujeme náboj na něm většinou zůstane středový kroužek ten já sundavám tak že do něj naříznu flexou drážku,do drážky majznu ostrym majzlíkem,kroužek rupne a de v pohodě dolů dále vycvaknem zajištovací ségrovku a vylisujem ložisko ven vnitřek těhlice
osmirglujem,očistíme,máznem vazelínou a nalisujem nové ložisko-nelisujem za střed ložiska došlo by k jeho poškození a výraznému zkrácení životnosti ložiska po nalisování zajistíme ložisko ségrovkou ted je třeba do ložiska nalisovat náboj -ložisko si zevnitř máznem vazelínou poté si střed ložiska podložíme já to dělám ořechem z velké gola sady a pak si očištěný a namazaný náboj nalisujem do ložiska -pokud budete náboj lisovat napřímo bez podložení opět riskujete poškození ložiska a výrazné zkrácení jeho životnosti ted si složenou těhlici namontujem zpět do auta,
osmirglujem,očistíme a namažem vnitřek objímky pro tlumič
dále tlumič nasuneme do těhlice a utáhneme novým či očištěným a mazivem ošetřeným šroubem
ted si máznem tisícihran homokloubu a ten nandáme do těhlice a uchytíme matkou
dále do těhlice nasunem spodní čep a zajistíme novým či očištěným a mazivem ošetřeným šroubem
ted do těhlice nandáme a utáhnem čep řízení
dále namontujem brzdový kotouč a komplet brzdič
ted si nandáme kolo,utáhnem a auto sundáme s heveru na zem
dále utáhnem tu středovou matku já používám metrovou trubku a loketní moment
ted si dotáhnem šrouby kol nacvaknem krytku a máme hotovo
zvednout auto podložit tak aby na nás nespadlo,sundat kolo,povolit a sundat komplet celej brzdič
dále povolit zajištovací šroub a sundat brzdový kotouč
ted povolíme matku a za pomoci stahováku vycvaknem čep řízení
dále povolíme a vyklepnem šroub jenž zajištuje spodní čep a ten vytáhnem s těhlice
vytáhnem poloosu s homokloubem s těhlice ted si povolíme a vyklepneme šroub zajištující v těhlici přední tlumič a tlumič za pomoci kladiva sklepnem z těhlice ven těhlici máme venku a je třeba ji rozlisovat,nejdřív vylisujeme náboj na něm většinou zůstane středový kroužek ten já sundavám tak že do něj naříznu flexou drážku,do drážky majznu ostrym majzlíkem,kroužek rupne a de v pohodě dolů dále vycvaknem zajištovací ségrovku a vylisujem ložisko ven vnitřek těhlice
osmirglujem,očistíme,máznem vazelínou a nalisujem nové ložisko-nelisujem za střed ložiska došlo by k jeho poškození a výraznému zkrácení životnosti ložiska po nalisování zajistíme ložisko ségrovkou ted je třeba do ložiska nalisovat náboj -ložisko si zevnitř máznem vazelínou poté si střed ložiska podložíme já to dělám ořechem z velké gola sady a pak si očištěný a namazaný náboj nalisujem do ložiska -pokud budete náboj lisovat napřímo bez podložení opět riskujete poškození ložiska a výrazné zkrácení jeho životnosti ted si složenou těhlici namontujem zpět do auta,
osmirglujem,očistíme a namažem vnitřek objímky pro tlumič
dále tlumič nasuneme do těhlice a utáhneme novým či očištěným a mazivem ošetřeným šroubem
ted si máznem tisícihran homokloubu a ten nandáme do těhlice a uchytíme matkou
dále do těhlice nasunem spodní čep a zajistíme novým či očištěným a mazivem ošetřeným šroubem
ted do těhlice nandáme a utáhnem čep řízení
dále namontujem brzdový kotouč a komplet brzdič
ted si nandáme kolo,utáhnem a auto sundáme s heveru na zem
dále utáhnem tu středovou matku já používám metrovou trubku a loketní moment
ted si dotáhnem šrouby kol nacvaknem krytku a máme hotovo