vycvaknout kryt kola,povolit šrouby kola,povolit středovou matku
ted si povolíme a vyklepneme šroub zajištující v těhlici přední tlumič
a tlumič za pomoci kladiva sklepnem z těhlice ven
těhlici máme venku a je třeba ji rozlisovat,nejdřív vylisujeme náboj
na něm většinou zůstane středový kroužek ten já sundavám tak že do něj naříznu flexou drážku,do drážky majznu ostrym majzlíkem,kroužek rupne a de v pohodě dolů
dále vycvaknem zajištovací ségrovku a vylisujem ložisko ven vnitřek těhlice
osmirglujem,očistíme,máznem vazelínou a nalisujem nové ložisko-nelisujem za střed ložiska došlo by k jeho poškození a výraznému zkrácení životnosti ložiska
po nalisování zajistíme ložisko ségrovkou
ted je třeba do ložiska nalisovat náboj -ložisko si zevnitř máznem vazelínou poté si střed ložiska podložíme já to dělám ořechem z velké gola sady a pak si očištěný a namazaný náboj nalisujem do ložiska -pokud budete náboj lisovat napřímo bez podložení opět riskujete poškození ložiska a výrazné zkrácení jeho životnosti
ted si složenou těhlici namontujem zpět do auta,
osmirglujem,očistíme a namažem vnitřek objímky pro tlumič
dále tlumič nasuneme do těhlice a utáhneme novým či očištěným a mazivem ošetřeným šroubem
ted si máznem tisícihran homokloubu a ten nandáme do těhlice a uchytíme matkou
dále do těhlice nasunem spodní čep a zajistíme novým či očištěným a mazivem ošetřeným šroubem
ted do těhlice nandáme a utáhnem čep řízení
dále namontujem brzdový kotouč a komplet brzdič
ted si nandáme kolo,utáhnem a auto sundáme s heveru na zem
dále utáhnem tu středovou matku já používám metrovou trubku a loketní moment
ted si dotáhnem šrouby kol nacvaknem krytku a máme hotovo
zvednout auto podložit tak aby na nás nespadlo,sundat kolo,povolit a sundat komplet celej brzdič
dále povolit zajištovací šroub a sundat brzdový kotouč
ted povolíme matku a za pomoci stahováku vycvaknem čep řízení
dále povolíme a vyklepnem šroub jenž zajištuje spodní čep a ten vytáhnem s těhlice
vytáhnem poloosu s homokloubem s těhlice výměna ložiska předního kola felicie
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster