zvednout auto nebo najed na nájezdy a zajistit tak aby na nás nespadlo
ted je třeba povolit tři šrouby který na turbu drží přírubu trubky s vlnovcem
je tam kapku horší přístup já to dělal střední golou s krátkym nástavcem
poté de celý ten komplet ven
tak ted okouknem co vše je třeba povařit či vyměnit - já si přebrousil a převařil trubku od katu směr středovej díl výfuku kdysy sem jí měnil na autě a nebylo to uplně ideální
pokud by byla trubka shnilá tak jí říznem a navaříme novou
dále sem si povařil držák silentu tkzv vlaštovku ta když vám uhnije a šoupe se za běhu motoru po trubce tak ty zvuky co to vydává sou dost protivný
ted dem na výměnu vlnovce já si koupil průměr 50mm a dýlku 250mm
nejdřív sem si barvou označkoval proti sobě trubky abych cca věděl pod jakým úhlem to navařim zpátky
poté sem vyřezal stary vlnovec
na obou trubkách sem srazil hrany nasadil nový vlnovec
změřil sem si cca dýlku toho co sem vyřezal a dle toho si nastavil dýlku a úhel s novým vlnovcem
na každý straně vlnovce sem to lehce bodnul svářečkou a šel si vyzkoušet zda sem se trefil a jestli to sedí
pokud vše sedí jak má zavaříme na pevno vlnovec z obou stran a svary sem pro dobrej pocit natřel barvou na vysoké teploty
ted si očistíme přírubu na turbu,mužem si protáhnout závity a namažem je grafitovým mazivem
dále si očistíme přírubu na trubce co de od vlnovce a obě trubky na který přijde spojka výfuku
ted si připravíme nový těsnění já ho neměl tak sem to starý přelíz z obou stran jemným smirkem a z obou stran jemně potřel pastou na vejfuky
ted je třeba ten kat s novým vlnovcem namontovat do vozu - dotáhnem 3 šrouby na přírubě
uchytíme oběma šrouby silent do nápravy - já si před tím závitníkem protáh oba závity
namontujem novou spojku výfuku
namontujem zpět plastový kryt manžety poloosy
namontujem plastovej kryt pod motor
máme hotovo sjedem z nájezdů startujem a valíme domů
sundáme plast pod motorem
sundáme plastový kryt manžety vnitřního homokloubu
demontujem sponu co spojuje trubku od katalizátoru se středním dílem výfuku
ted si demontujem silent co drží kat - silent drží dva šrouby výměna vlnovce výfuku oktávie 1 TDI
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster