drží jí dva šrouby na 13ku klíč,ten vrchní de v pohodě povolit a na ten spodní je kapku horší přístup já ho povolil ráčnovou očkoplochou 13kou kladku vytáhnem ven z vozu kladka většinou hučí,píská a vyluzuje ruzné zvuky je to z důvodu suchého ložiska samotné kladky
kladku stačí demontovat,drží jí jeden torxový šroub poté slabším šroubováčkem vyloupnem obě krytky z ložiska samotné ložisko důkladně vymejem v technickým benzínu či nákým jiným čističi,rozhejbem a namažem novým mazivem
poté nacvaknem krytky zpět do ložiska,
kladku namontujem na napínák, a napínák s kladkou namontujem zpět do vozu
dále nandáme drážkový řemen a namontujem a zajistíme hadici k EGR ventilu
ted jen namontovat plastovej dekl motoru,zavřít kapotu a je hotovo

závěrem dodávám to ložisko je v kladce nalisovaný takže sem se nepokoušel jej měnit neb by to ta kladka nepřežila
