termostat najdem v pravo dole,na bloku motoru u alternátoru
pod motor dáme nákou větší nádobu aby nám chladící kapalina netekla po zemi a povolíme víko nádobky chladící kapaliny,aby ze soustavy utekl tlak a odpojíme konektor od alternátoru
stáhnem z hrdla termostatu hadici
povolíme hrdlo termostatu drží ho dva šrouby a na ten spodní je kapku divokej přístup -povolil sem to malou golou,nástavec a kloubek
hrdlo vyndáme ven z vozu a vydloubnem těsnění s termostatem
nandáme novej termostat a dáme nové těsnění -to těsnění já lehce máznu vazelínou aby mi nikam neuteklo
poté našroubujem hrdlo termostatu
ted jen nandat a sponou zajistit hadici,nacvaknout konektor do alternátoru,dolejt novou chladící kapalinu ,nastartujem motor,skontrolujem zda nikde neuniká chladící kapalina, necháme ohrát do otevření termostatu poté v případě potřeby dolejeme chladící kapalinu,namontujem krycí plast motoru
máme hotovo