čištění klapky octávie I 1.8T 110KW
Napsal: úte 26. úno 2019 15:51:37
otevřít kapotu motoru,na pravé straně najít klapku,odpojit z ní obě hadice viz foto:
v tom umělohmotným deklu je odporová dráha já to čistím lihem a lehce potírám diavou :idea: po té klapku opět složíme a nacvaknem spony ted se zaměříme na konektor klapky -očistíme kontakty a stříknem je kontaktolem ted je třeba klapku namontovat zpět,pokud máme nové těsnění staré sundáme a očistíme obě dosedací plochy na klapce a na sacím potrubí dáme nové těsnění já ho ještě z obou stran jemně mažu vazelínou a klapku namontujem a utáhnem
pokud nemáme nové a staré není poškozené tak dle potřeby očistíme dosedací plochy a to jak na sacím potrubí tak na klapce opět bych to těsnění mázl jemně vazelínou a klapku namontoval a utáhl
nacvaknem zpět elektrický konektor,zapojíme obě hadice ted už jen ohřát motor a VAGEM provést základní nastavení :idea: máme hotovo zabouchnem kapotu motoru,sklidíme nářadí a odjíždíme :idea:
odpojit elektrický konektor
ted povolíme 4 imbusy jenž drží celou klapku
ted si klapku opatrně stáhnem ze sacího potrubí-je tam těsnění takže pokud nemáte jiný pozor na poškození :!:
ted je třeba klapku z obou stran důkladně očistit já použil čistič na brzdy a konkor -při čištění postupujem opatrně bez násilí klapka se dá mírným zatlačením otevřít a podržet tak aby šla vyčistit úplně všude :idea:
po vyčištění si klapku natočíme z boku vycvakáme spony umělohmotného deklu a dekl otevřeme
skouknem převodová kola pokud by byla nák zanešena očistíme,jinak se stim neperem a pokud to nejeví známky nákého poškození dál to nerozebíráme :idea: očistíme ty dva kontakty bejvaj zoxidovaný v tom umělohmotným deklu je odporová dráha já to čistím lihem a lehce potírám diavou :idea: po té klapku opět složíme a nacvaknem spony ted se zaměříme na konektor klapky -očistíme kontakty a stříknem je kontaktolem ted je třeba klapku namontovat zpět,pokud máme nové těsnění staré sundáme a očistíme obě dosedací plochy na klapce a na sacím potrubí dáme nové těsnění já ho ještě z obou stran jemně mažu vazelínou a klapku namontujem a utáhnem
pokud nemáme nové a staré není poškozené tak dle potřeby očistíme dosedací plochy a to jak na sacím potrubí tak na klapce opět bych to těsnění mázl jemně vazelínou a klapku namontoval a utáhl
nacvaknem zpět elektrický konektor,zapojíme obě hadice ted už jen ohřát motor a VAGEM provést základní nastavení :idea: máme hotovo zabouchnem kapotu motoru,sklidíme nářadí a odjíždíme :idea: