ztrácí se kapalina do odstřikovačů oktávie 1-vyřešeno
Napsal: pát 14. úno 2020 15:43:49
delší dobu pozoruji že se mi z mé druhé oktávie nák ztrácí kapalina do odstřikovačů
dnes byla chvilka na to kouknout
otevřít kapotu motoru nádobka je na pravé straně na podběhu u rozvodů nádobku je třeba sundat,odpojíme konektor z motorku nádobku drží dvě plastové matky na tu vrchní se nelze dostat musíme nejdřív povolit filtr s aktivním uhlím
odpojíme z něj konektor a povolíme oba šrouby co ho drží filtr si povytáhnem nahoru a dáme bokem ted povolíme obě matky co drží nádobu nádobku vytáhnem ven a vyndáme z ní motorek ten je pouze nasunut v gumovém těsnění nádobku prozatim dáme bokem ted koukáme kde to teče
mě to teklo skrz spoje těch plastovejch hadiček a spojek hadičky sem od motorku sundal ty plastový spojky vyštípal
pak našel v garáži spojky a kousky plastových hadiček a napojil to na originál hadičky předního a zadního odstřikování poté druhý konce hadiček nahřál horkovzduškou a navlík na výstupy z motorku odstřikovače ty spojky sem si vyvázal aby se nebimcali poté nasunem motorek do nádobky a tu uchytíme zpět do vozu nacvaknem elektrický konektor a hadičky si dovyvážem a uchytíme tak aby nikde nepřečnívali a nepřekáželi ted si uchytíme zpět filtr s aktivním uhlím a připojíme konektor a máme hotovo dolejem kapalinu do nádobky a vyskoušíme zda funguje přední a zadní odstřikování a zda to u nádobky nikde neteče
pokud je vše o.k. zavíráme kapotu motoru a jedeme dom
dnes byla chvilka na to kouknout
otevřít kapotu motoru nádobka je na pravé straně na podběhu u rozvodů nádobku je třeba sundat,odpojíme konektor z motorku nádobku drží dvě plastové matky na tu vrchní se nelze dostat musíme nejdřív povolit filtr s aktivním uhlím
odpojíme z něj konektor a povolíme oba šrouby co ho drží filtr si povytáhnem nahoru a dáme bokem ted povolíme obě matky co drží nádobu nádobku vytáhnem ven a vyndáme z ní motorek ten je pouze nasunut v gumovém těsnění nádobku prozatim dáme bokem ted koukáme kde to teče
mě to teklo skrz spoje těch plastovejch hadiček a spojek hadičky sem od motorku sundal ty plastový spojky vyštípal
pak našel v garáži spojky a kousky plastových hadiček a napojil to na originál hadičky předního a zadního odstřikování poté druhý konce hadiček nahřál horkovzduškou a navlík na výstupy z motorku odstřikovače ty spojky sem si vyvázal aby se nebimcali poté nasunem motorek do nádobky a tu uchytíme zpět do vozu nacvaknem elektrický konektor a hadičky si dovyvážem a uchytíme tak aby nikde nepřečnívali a nepřekáželi ted si uchytíme zpět filtr s aktivním uhlím a připojíme konektor a máme hotovo dolejem kapalinu do nádobky a vyskoušíme zda funguje přední a zadní odstřikování a zda to u nádobky nikde neteče
pokud je vše o.k. zavíráme kapotu motoru a jedeme dom