výměna těsnění víka ventilů octávie 1,6 74kw
Napsal: ned 12. kvě 2019 17:37:44
otevřít motor
viewtopic.php?f=135&t=224
ted je třeba sundat to plastový sání,z předu povolíme oba torxi pak vycvaknem oba ty umělohmotný trny viz foto: ted povolíme oba imbus šrouby co drží to sání ze zadu,z pravý strany tam neni vidět a je tam naprd přístup z tý levý do de v pohodě dále odpojíme hadici podtlaku viz foto: a odpojíme od elektriky a podtlaku regulaci výřivých klapek ted si z předu sání povycvaknem obě plastový pojistky a povytáhnem si to ven abychom to dostali ven je třeba odpojit ukostřovací měděnej pásek já to vyloupl z toho plastu i se závitovou vložkou sání dáme stranou ted je třeba sundat víko ventilů,vycvaknem vrchní kryt rozvodú
dále povolíme u strany rozvodů matky a sundáme plastový nástavec pro dekl rozvodú na druhý straně povolíme matky a sundáme držák pro plastovej dekl motoru povolíme zbytek matek co drží víko ventilů a sundáme obě výztuhy ted sundáme samotný víko ventilů pod ním je ještě plastový kryt ten sundáme taky ted je třeba vše důkladně vyčistit - víko ventilů včetně nalejvacího hrdla,plastovej kryt,dosedací plochu pro víko ventilů,držáky,výstuhy a vše co okolo uznáte za vhodné
nandáme očištěný plastový kryt vačky
ted vemem nový těsnění víka ventilů já ho pro jistotu podlepil silikonem dáme víko ventilů nandáme obě výztuhy a uchytíme plastový držák krytu rozvodů a držák plastového krytu motoru poté dotáhnem veškeré matky víka ventilů dále je třeba namontovat to plastové sání,
pokud by bylo zanesený vyčistíme ho a zkontrolujem zda chodí výřivé klapky jak maj
dáme nový těsnící kroužky a nandáme a uchytíme to plastový sání nezapomenem do sání zpět uchytit zemnící pásek se závitovou vložkou uchytíme nalévací otvor do víka ventilů
namontujem zpět vyčištěnou klapku zapojíme klapku výřivých klapek a veškerý odpojený podtlaky a hadice ted jen namontovat kryty motoru a máme hotovo
ohřát motor na provozní teplotu a Vagem nastavit klapku
máme hotovo a odjíždíme
sundat oba plastový dekly motoru
sundáme klapku a můžem jí rovnou i vyčistit viz:viewtopic.php?f=135&t=224
ted je třeba sundat to plastový sání,z předu povolíme oba torxi pak vycvaknem oba ty umělohmotný trny viz foto: ted povolíme oba imbus šrouby co drží to sání ze zadu,z pravý strany tam neni vidět a je tam naprd přístup z tý levý do de v pohodě dále odpojíme hadici podtlaku viz foto: a odpojíme od elektriky a podtlaku regulaci výřivých klapek ted si z předu sání povycvaknem obě plastový pojistky a povytáhnem si to ven abychom to dostali ven je třeba odpojit ukostřovací měděnej pásek já to vyloupl z toho plastu i se závitovou vložkou sání dáme stranou ted je třeba sundat víko ventilů,vycvaknem vrchní kryt rozvodú
dále povolíme u strany rozvodů matky a sundáme plastový nástavec pro dekl rozvodú na druhý straně povolíme matky a sundáme držák pro plastovej dekl motoru povolíme zbytek matek co drží víko ventilů a sundáme obě výztuhy ted sundáme samotný víko ventilů pod ním je ještě plastový kryt ten sundáme taky ted je třeba vše důkladně vyčistit - víko ventilů včetně nalejvacího hrdla,plastovej kryt,dosedací plochu pro víko ventilů,držáky,výstuhy a vše co okolo uznáte za vhodné
nandáme očištěný plastový kryt vačky
ted vemem nový těsnění víka ventilů já ho pro jistotu podlepil silikonem dáme víko ventilů nandáme obě výztuhy a uchytíme plastový držák krytu rozvodů a držák plastového krytu motoru poté dotáhnem veškeré matky víka ventilů dále je třeba namontovat to plastové sání,
pokud by bylo zanesený vyčistíme ho a zkontrolujem zda chodí výřivé klapky jak maj
dáme nový těsnící kroužky a nandáme a uchytíme to plastový sání nezapomenem do sání zpět uchytit zemnící pásek se závitovou vložkou uchytíme nalévací otvor do víka ventilů
namontujem zpět vyčištěnou klapku zapojíme klapku výřivých klapek a veškerý odpojený podtlaky a hadice ted jen namontovat kryty motoru a máme hotovo
ohřát motor na provozní teplotu a Vagem nastavit klapku
máme hotovo a odjíždíme