prvotní podezření na spatný spojkový váleček se nepotvrdilo přesto jelikož se mi nezdál sem dal novej
dále šla převodovka dolů a dali sme komplet novou spojku,jelikož má auto cca 18OOOOkm tak sem nad tim ani moc nepřemejšlel ale ani nová spojka problém nevyřešila
takže sme vypustili olej z převodovky a vykleply z boku převodovky ten zelený deklík s logem vw pak sem demontoval pomocnou spojkovou pumpu a koumal co se děje přišli sme na to že zobáček jenž by měl tlačit na spojkový ložisko je nák podezřele daleko a to i když sme klíč dali až do spodní polohy tak sme se to rozhodli demontovat musí se vycvaknout zajištovací perko z tý umělohmotný vymezovací podložky poté sem vzal majzlík a kladivo a vyklep tu osičku s klíčem ven -vypadne na vás ten umělohmotnej distanc plus ten zobáček
no a jak sem vzal ten zobáček do ruky bylo jasný co se stalo viz foto zobáček prask a jak je usazenej na osičce na tom tisícihranu tak se to na ní protočilo a pedál spojky šel na podlahu takže sem obědnal novej díl dá se jen originál leč v kelly ho maj za cca 55Okč z tomu zobáčku je třeba obědnat i to nové víčko neb to starý po naklepnutí teče i když ho zalepíte silikonem
po té sem vše poskládal,nandal pomocnej spojkovej válec,naklep nový víčko,nalil olej a pro jistotu odvzdušnil spojku
spojka chodí parádně z lehka a řadí se jedna básen závěrem dodávám že sem se stoudle závadou za ty léta co se motam okolo aut ještě nesetkal

a koukal sem že ten novej díl je už zesílenej