skusim střelit kapku bokem
dobíjí to?nepřebíjí to? pokud by to přebíjelo mohli by nák blbnout řj a elektrika v autě
jak je na tom kostra vozu a motoru spoje čisté nezoxidované?
konektory v motoru dobře zacvaklé nezoxidované?
Hall senzor
Re: Hall senzor
Som veľmi rád, že "strieľaš". Naozaj si vážim každý nápad.
Motor mám prekostreny pre istotu 3x. Cali mám totiž už 14 rokov a nejaké rady som pochytil
V každom prípade to prezrem.
Máš pravdu. Chvíľu mi prebijala. Cca 20km som s tým najazdil,kým som si to všimol. Teraz je však altik po repase a krásne dobíja.
Konektory? Vieš mi aj presnejšie napísať ktoré?
Totiž, mal som konektory na vstrekovace,senzor vačky,senzor kľuky,zapalovacie káble,modul,cievky,detonacne čidla rozpojene už veľakrát. Ale opäť,kuknem,prestriekam.
Voľnobeh je naozaj krasny, hladký,žiadne otrasy. Začína to až cca 1400-2200. Vyssie otáčky sú v pohode,trasenie prestane. Ale možno trošičku ako laik to tam vnímam. Jemne nepravidelnosťi.
Nechápem prečo práve tieto otáčky. A žiadna chyba motora nesieti,žiadne chybové kódy.
Ja som len vymenil spojku,pritlacny tanier,tesnenia pod hlavami,a rôzne iné tesnenia,silenbloky. Keď som ho odstavoval na bublinkovanie vody vo vyrovnávacej nádobke motor išiel krásne,bez deviacii. Poskladal som a trasie. Zatiaľ díky a prezriem všetko čo si spomenul. Ale predsa má napadlo,že po poskladani motora a naštartovaní,som mal chybu lambdy. Dal som novú a chyba zmizla. Bol som aj na meranii emisie,len tak pre seba. Všetky výsledky co, HC nad limity. Len lambda ok.
Motor mám prekostreny pre istotu 3x. Cali mám totiž už 14 rokov a nejaké rady som pochytil
V každom prípade to prezrem.
Máš pravdu. Chvíľu mi prebijala. Cca 20km som s tým najazdil,kým som si to všimol. Teraz je však altik po repase a krásne dobíja.
Konektory? Vieš mi aj presnejšie napísať ktoré?
Totiž, mal som konektory na vstrekovace,senzor vačky,senzor kľuky,zapalovacie káble,modul,cievky,detonacne čidla rozpojene už veľakrát. Ale opäť,kuknem,prestriekam.
Voľnobeh je naozaj krasny, hladký,žiadne otrasy. Začína to až cca 1400-2200. Vyssie otáčky sú v pohode,trasenie prestane. Ale možno trošičku ako laik to tam vnímam. Jemne nepravidelnosťi.
Nechápem prečo práve tieto otáčky. A žiadna chyba motora nesieti,žiadne chybové kódy.
Ja som len vymenil spojku,pritlacny tanier,tesnenia pod hlavami,a rôzne iné tesnenia,silenbloky. Keď som ho odstavoval na bublinkovanie vody vo vyrovnávacej nádobke motor išiel krásne,bez deviacii. Poskladal som a trasie. Zatiaľ díky a prezriem všetko čo si spomenul. Ale predsa má napadlo,že po poskladani motora a naštartovaní,som mal chybu lambdy. Dal som novú a chyba zmizla. Bol som aj na meranii emisie,len tak pre seba. Všetky výsledky co, HC nad limity. Len lambda ok.
-
- Moderátor
-
Žvanil
- Příspěvky: 321
- Registrován: stř 20. úno 2019 21:03:35
- Bydliště: západ čech
- Pohlaví:
Re: Hall senzor
Ja to s těma konektorama dělam tak že je rozpojim tam kde to de beru jehlovej pilník a oxidaci z konektoru sundam pak je mírně naohejbam aby byla jistota kontaktu a před zapojenim stříknu kontaktolem
A delam všechny konektory co v motoru najdu včetně konektoru řj motoru
Taky skus samostatně přikostřit obal řj motoru a to přímo na mínus baterie
Tenhle motor skoro neznam ale když to čtu co třeba klapka nemá na sobě nákej snímač polohy ty mívaj uvnitř odporovou dráhu a ta se časem vyšoupe u koncernových klapek když je čistim tak tu dráhu mažu Diavou -leštěnka na nábytek
Nebo tam bude volnoběžnej ventil třeba neděla co má?
Nebo egr ten taky dokáže pozlobit ?
Jo a taky vyndej pojistku po pojistce očisti jí kontakty a rozehni tak aby v tý pojistkovce dobře držela
Ty pojistky časem zoxidujou tak že se jeden jen diví
A delam všechny konektory co v motoru najdu včetně konektoru řj motoru
Taky skus samostatně přikostřit obal řj motoru a to přímo na mínus baterie
Tenhle motor skoro neznam ale když to čtu co třeba klapka nemá na sobě nákej snímač polohy ty mívaj uvnitř odporovou dráhu a ta se časem vyšoupe u koncernových klapek když je čistim tak tu dráhu mažu Diavou -leštěnka na nábytek
Nebo tam bude volnoběžnej ventil třeba neděla co má?
Nebo egr ten taky dokáže pozlobit ?
Jo a taky vyndej pojistku po pojistce očisti jí kontakty a rozehni tak aby v tý pojistkovce dobře držela
Ty pojistky časem zoxidujou tak že se jeden jen diví
Re: Hall senzor
ahojte, potrebujem zistit kolko voltov má ist na jednotlive kabliky na jednotku zapalovania bosch 0227100203. je to 7 pinový konektor z riadiacej jednotky.
ja som nameral na výstupe pri zapnutom zapalovaný a nenastartovanom aute hodnoty. pin:
1 - 12 V
2 - 0,16 V
3 - 12 V
4 - 0,02 V
5 - 0,16 V
6 - 12 V
7 - 0,14 v
je to ok? hlavne ma zaujim ten pin 4 preco ma nulu, resp. ma ju mat?
dakujem krasne
ja som nameral na výstupe pri zapnutom zapalovaný a nenastartovanom aute hodnoty. pin:
1 - 12 V
2 - 0,16 V
3 - 12 V
4 - 0,02 V
5 - 0,16 V
6 - 12 V
7 - 0,14 v
je to ok? hlavne ma zaujim ten pin 4 preco ma nulu, resp. ma ju mat?
dakujem krasne