Výměna pravého ramene a manžety řízení škoda felicie
Napsal: čtv 07. bře 2019 19:32:03
povolit kolo,zvednout auto,podložit aby na nás nepadlo,schodit kolo-gola ořech 17
povolíme matku čepu řízení-gola ořech 19 povolíme zajištovací matku čepu na tyči řízení-plochej klíč 16ka
na čep nasadíme stahovák kdo ho nemá de použít 2t panenka kterou čep odspoda našponujem a za pomoci dvou kladiv čep sundáme poté čep sundáme s tyče řízení a sundáme i zajištovací matku u tý je dobrý si pamatovat kde byla at si moc nerozhodíme geometrii pokud by ta matka někomu nešla hladce sundat tak jako to nešlo mě nic se neděje de to i s ní sundáme starou manžetu,řízení otřem od bordelu a staré vazelíny a máznem novou vazelínou
poté natáhnem novou manžetu je to kapku boj ale de to je lepší mít při tom natočenej rejd co nejvíc vpravo
po nandání manžetu zajístíme stahovací páskou,vrátíme zajištovací matku na tyč řízení a natočíme čep ten nandáme do těhlice a utáhneme matku
poté taky utáhneme zajištovací kontramatku čepu na tyči řízení a je hotovo ted jen nandat kolo,sundat auto na zem,utáhnout kolo a odjet na seřízení geometrie přední nápravy
povolíme a vyklepnem šroub zajištující spodní čep-gola ořech 16
ted si pouze povolíme šroub jenž drží rameno v nápravě-gola ořech 18
poté povolíme a vytočíme oba šrouby jenž drží silendblok ramene v kastli-gola ořech 17
poté vyklepnem šroub kterej drží rameno v napravě a za pomoci stahováku vyklepnem spodní čep s těhlice a rameno de ven
rameno zahodíme a dáme nový
při montáži si nezapomenem vše očistit a šrouby máznout vazelínou a pak vše řádně utáhneme máme hotovo
dem na výměnu manžety
s manžety odstraníme zajištovací pásky,povolíme matku čepu řízení-gola ořech 19 povolíme zajištovací matku čepu na tyči řízení-plochej klíč 16ka
na čep nasadíme stahovák kdo ho nemá de použít 2t panenka kterou čep odspoda našponujem a za pomoci dvou kladiv čep sundáme poté čep sundáme s tyče řízení a sundáme i zajištovací matku u tý je dobrý si pamatovat kde byla at si moc nerozhodíme geometrii pokud by ta matka někomu nešla hladce sundat tak jako to nešlo mě nic se neděje de to i s ní sundáme starou manžetu,řízení otřem od bordelu a staré vazelíny a máznem novou vazelínou
poté natáhnem novou manžetu je to kapku boj ale de to je lepší mít při tom natočenej rejd co nejvíc vpravo
po nandání manžetu zajístíme stahovací páskou,vrátíme zajištovací matku na tyč řízení a natočíme čep ten nandáme do těhlice a utáhneme matku
poté taky utáhneme zajištovací kontramatku čepu na tyči řízení a je hotovo ted jen nandat kolo,sundat auto na zem,utáhnout kolo a odjet na seřízení geometrie přední nápravy