výměna simeringú diferenciálu octávie I
Napsal: pát 08. bře 2019 15:30:44
děláno na oktávii 1 1,9 TDI 81KW ASV
na obou stranách vozu povolíme středové matky na kolech 30klíč 12tihran a pouze povolíme matky obou kol 17 klíč ted si auto zvednem a podložíme tak aby na nás nespadlo a sundáme si obě kola ted si na obou stranách povolíme 3 šrouby jenž drží spodní čep a vyháknem ho z ramene ted si schodíme krycí plast motoru a kryt manžety poloosy 16ka klíč ted je třeba si u převodovky povolit samotný poloosy poté je vyndat z náboje a poloosy ven a dát stranou ted je třeba vypustit olej z převodovky 17ka imbus ted si 6kou imbusem povolíme pravou stranu u převodovky -zbytek tý poloosy viz foto a vytáhnem to ven ted za pomoci plochého šroubováku a kladiva vyklepnem starý symering a opatrně naklepnem nový -já si ho lehce mažu vazelínou aby tam líp zapadl ted nandáme a utáhnem zpět ten kratší díl poloosy a dem tento díl povolit na levou stranu,po té co ho vyndáme opět za pomoci šroubováku a kladiva vyklepnem starý simering a opatrně naklepnem nový ted nandáme a utáhnem první díl tý poloosy, 6ka imbus
a můžeme začít vracet polosy já začal kompletací levé strany nandal sem poloosu utáhl šrouby u převodovky nandal poloosu do těhlice a lehce přitáhl,poté sem nandal do ramene a utáhl spodní čep a přešel na kompletaci pravé strany opět uchytit poloosu,utáhnout u převodovky,nandat poloosu do těhlice a lehce přitáhnout,poté uchytit spodní čep do ramene a utáhnout a uchytit ten krycí plast poloosy 16ka klíč
ted je třeba na převodovce povolit nalévací a kontrolní otvor pro olej abychom se k němu lépe dostali povolíme si držák tý trubky viz foto poté za pomoci trychtýře a delší hadice nalejem do převodovky nový olej cca 2l
75W90 GL-4 po nalití dotáhnem imbusem nalévací otvor,namontujem umělohmotný kryt motoru,nandáme kola dotáhnem a sundáme z heveru
ted si vemem 30ku 12tihran a metrovou trubku a řádně dotáhnem na obou stranách ty středový matky co držej poloosu v těhlici !!!
ted už jen dotáhnout kola! a máme hotovo
na obou stranách vozu povolíme středové matky na kolech 30klíč 12tihran a pouze povolíme matky obou kol 17 klíč ted si auto zvednem a podložíme tak aby na nás nespadlo a sundáme si obě kola ted si na obou stranách povolíme 3 šrouby jenž drží spodní čep a vyháknem ho z ramene ted si schodíme krycí plast motoru a kryt manžety poloosy 16ka klíč ted je třeba si u převodovky povolit samotný poloosy poté je vyndat z náboje a poloosy ven a dát stranou ted je třeba vypustit olej z převodovky 17ka imbus ted si 6kou imbusem povolíme pravou stranu u převodovky -zbytek tý poloosy viz foto a vytáhnem to ven ted za pomoci plochého šroubováku a kladiva vyklepnem starý symering a opatrně naklepnem nový -já si ho lehce mažu vazelínou aby tam líp zapadl ted nandáme a utáhnem zpět ten kratší díl poloosy a dem tento díl povolit na levou stranu,po té co ho vyndáme opět za pomoci šroubováku a kladiva vyklepnem starý simering a opatrně naklepnem nový ted nandáme a utáhnem první díl tý poloosy, 6ka imbus
a můžeme začít vracet polosy já začal kompletací levé strany nandal sem poloosu utáhl šrouby u převodovky nandal poloosu do těhlice a lehce přitáhl,poté sem nandal do ramene a utáhl spodní čep a přešel na kompletaci pravé strany opět uchytit poloosu,utáhnout u převodovky,nandat poloosu do těhlice a lehce přitáhnout,poté uchytit spodní čep do ramene a utáhnout a uchytit ten krycí plast poloosy 16ka klíč
ted je třeba na převodovce povolit nalévací a kontrolní otvor pro olej abychom se k němu lépe dostali povolíme si držák tý trubky viz foto poté za pomoci trychtýře a delší hadice nalejem do převodovky nový olej cca 2l
75W90 GL-4 po nalití dotáhnem imbusem nalévací otvor,namontujem umělohmotný kryt motoru,nandáme kola dotáhnem a sundáme z heveru
ted si vemem 30ku 12tihran a metrovou trubku a řádně dotáhnem na obou stranách ty středový matky co držej poloosu v těhlici !!!
ted už jen dotáhnout kola! a máme hotovo