čištění klapky oktávie 1.6 74 KW
Napsal: ned 03. bře 2019 17:07:19
otevřít motor šroubovákem vycvaknout krytky matek co drží ty dva plasty
ted si klapku pootočíme tak abychom jí mohli za pomocí čističe brzd hadru a šroubováku s obou stran důkladně vyčistit poté co klapku vyčistíme můžem nahlédnout jak to vypadá pod plastovým deklem z boku klapky povolíme 6ks torxů 20 a slabším šroubovákem podeberem dekl a sundáme ho pozor pod ním je gumové těsnění já to celý skoukl jestli to není nák poškozený či špinavý a ty odporový dráhy jemně vzal DIAVOU pak to zas zavřel ted už jen namontovat klapku zpátky nacvaknout lanko plynu dát zpět hadici sání a podtlaky
vrátit krycí plasty a je skoro hotovo
ted natočíme auto necháme ho ohřát na provozní teplotu a za pomocí VAGU provedem základní nastavení klapky odměnou nám budiš nechcípající auto a klidný volnoběh
matky 10 oříškem na gole vytočit a plasty dát stranou
ted odpojíme hadice podtlaků viz foto:
dále sundáme to plastovou hadici sání na obou koncích stáhnem spony kleštěma a s toho odvětrání to jen stáhnem postupujem opatrně at se hadice neponičí
ted je třeba vycvaknout lanko plynu
otočíme klapkou a za pomocí šroubováku ho vycvaknem
dále je třeba odpojit klapku od elektriky
ted vytočíme torxem 30 čtyři šrouby jenž drží samotnou klapku na sání 2 nahoře 2 dole a klapku stáhnem a natočíme tak aby sme se dostali na 2 hadice chlazení
pokud někdo klapku bude měnit musí hadice odpojit já klapku jen čistil a hadice nechal tam kde sou ted si klapku pootočíme tak abychom jí mohli za pomocí čističe brzd hadru a šroubováku s obou stran důkladně vyčistit poté co klapku vyčistíme můžem nahlédnout jak to vypadá pod plastovým deklem z boku klapky povolíme 6ks torxů 20 a slabším šroubovákem podeberem dekl a sundáme ho pozor pod ním je gumové těsnění já to celý skoukl jestli to není nák poškozený či špinavý a ty odporový dráhy jemně vzal DIAVOU pak to zas zavřel ted už jen namontovat klapku zpátky nacvaknout lanko plynu dát zpět hadici sání a podtlaky
vrátit krycí plasty a je skoro hotovo
ted natočíme auto necháme ho ohřát na provozní teplotu a za pomocí VAGU provedem základní nastavení klapky odměnou nám budiš nechcípající auto a klidný volnoběh