čištění klapky octávie I 1.8T 110KW

Moderátor: Moderátor návodů

Uživatelský avatar

Autor
p.s.
Moderátor
Moderátor
Žvanil
Žvanil
Příspěvky: 319
Registrován: stř 20. úno 2019 21:03:35
Bydliště: západ čech
Pohlaví:

čištění klapky octávie I 1.8T 110KW

Příspěvek od p.s. » úte 26. úno 2019 15:51:37

otevřít kapotu motoru,na pravé straně najít klapku,odpojit z ní obě hadice viz foto:
post-19031-0-44034800-1393265633.jpg
post-19031-0-57573500-1393265659.jpg
post-19031-0-64186200-1393265675.jpg
odpojit elektrický konektor
post-19031-0-01913100-1393265727.jpg
ted povolíme 4 imbusy jenž drží celou klapku
post-19031-0-74188200-1393265955.jpg
post-19031-0-91029400-1393265893.jpg
post-19031-0-94592200-1393265846.jpg
post-19031-0-98713600-1393265794.jpg
ted si klapku opatrně stáhnem ze sacího potrubí-je tam těsnění takže pokud nemáte jiný pozor na poškození :!:
post-19031-0-86983200-1393266017.jpg
ted je třeba klapku z obou stran důkladně očistit já použil čistič na brzdy a konkor -při čištění postupujem opatrně bez násilí klapka se dá mírným zatlačením otevřít a podržet tak aby šla vyčistit úplně všude :idea:
post-19031-0-31446500-1393266091.jpg
post-19031-0-70557000-1393266165.jpg
post-19031-0-04283100-1393266112.jpg
post-19031-0-17696000-1393266187.jpg
po vyčištění si klapku natočíme z boku vycvakáme spony umělohmotného deklu a dekl otevřeme
post-19031-0-05035000-1393266269.jpg
post-19031-0-11988800-1393266249.jpg
skouknem převodová kola pokud by byla nák zanešena očistíme,jinak se stim neperem a pokud to nejeví známky nákého poškození dál to nerozebíráme :idea: očistíme ty dva kontakty bejvaj zoxidovaný
v tom umělohmotným deklu je odporová dráha já to čistím lihem a lehce potírám diavou :idea: po té klapku opět složíme a nacvaknem spony
post-19031-0-07625300-1393266527.jpg
post-19031-0-39788300-1393266459.jpg
ted se zaměříme na konektor klapky -očistíme kontakty a stříknem je kontaktolem
post-19031-0-29600300-1393267107.jpg
ted je třeba klapku namontovat zpět,pokud máme nové těsnění staré sundáme a očistíme obě dosedací plochy na klapce a na sacím potrubí dáme nové těsnění já ho ještě z obou stran jemně mažu vazelínou a klapku namontujem a utáhnem
pokud nemáme nové a staré není poškozené tak dle potřeby očistíme dosedací plochy a to jak na sacím potrubí tak na klapce opět bych to těsnění mázl jemně vazelínou a klapku namontoval a utáhl
nacvaknem zpět elektrický konektor,zapojíme obě hadice ted už jen ohřát motor a VAGEM provést základní nastavení :idea:
post-19031-0-15018800-1393266669.jpg
máme hotovo zabouchnem kapotu motoru,sklidíme nářadí a odjíždíme :idea: :-)

Zpět na „Oktavia“