zadní část vozu si zvednem či najedem na nájezdy tak aby se pod ní dalo lehnout :idea:
ted je třeba si rozměřit díry pro senzory -já to měřil od středu nárazníku-zadní části vozu a první díru vlevo i v pravo vrtal 35cm od středu a 3,5cm od spodní hrany toho černýho plastu , druhou díru vrtal vlevo i v pravo 70cm od středu a opět 3,5cm od spodní hrany toho černýho plastu :idea:
po té si dle návodu v tom správném pořadí nastrkáme jednotlivá čidla do vyvrtaných děr a kablíky si prozatim vytáhnem z nárazníku pod auto
dále otevřem kufr a u rezervy s čela uprostřed je průchodka tu vycvaknem a vyseknem do ní otvor aby jím šli protáhnout kabely od jednotlivých senzorů
dále lehnem pod vůz a jednotlivé kabely protáhnem nárazníkem až do otvoru po vycvaknuté průchodce do kufru auta
po té co máme kabely v kufru je protáhnem skrz průchodku a tu nacvaknem zpět do kastle,kabely si vyvážeme a schováme pod plast a vyvedem je u levého zadního světla,plast drží samořezy na 25 torx stačí si povolit 3torxi
ted je třeba umístit někam samotnou ŘJ já jí upevnil pod levé zadní světlo
ted si ve svazku kabelů najdem drát v kterým se proti kostře oběví 12V při zařazené zpátečce a na něj připojíme plus s ŘJ park senzorů
dále připojíme ukostření -kousek od zadního světla je kostřící bod na 10ku klíč
ted je třeba v autě umístnit display a natáhnout propojovací kabel - já začal displejem vycvaknul sem rádio vyndal odkládací kastlík a sundal plast pod palubkou
displej uchytil do kastlíku,kabel protáhnul k nohám řidiče a zpátky nacvaknul jak kastlík tak rádio
no a ted sem postupně protahoval propojovací kabel až do kufru vozu šel sem na to přes sloupek u řidiče a tahnul to vrchem kolem madel u řidiče a spolujezdce skrz plast na levém boku u zadního okna a dolu do kufru
ted už jen dle návodu nacvakat veškerý konektory do ŘJ -POZOR NA POŘADÍ JEDNOTLIVÝCH SENZORŮ !!! -a je hotovo :idea:
závěrem dodávám díru v průchodce do kufru sem pro jistotu opatlal silikonem kvůli vlhkosti a dále není třeba sundavat zadní nárazník :idea:
montáž parkovacích senzorů
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster