výměna simeringú diferenciálu octávie I

Moderátor: Moderátor návodů

Uživatelský avatar

Autor
p.s.
Moderátor
Moderátor
Žvanil
Žvanil
Příspěvky: 319
Registrován: stř 20. úno 2019 21:03:35
Bydliště: západ čech
Pohlaví:

výměna simeringú diferenciálu octávie I

Příspěvek od p.s. » pát 08. bře 2019 15:30:44

děláno na oktávii 1 1,9 TDI 81KW ASV
na obou stranách vozu povolíme středové matky na kolech 30klíč 12tihran a pouze povolíme matky obou kol 17 klíč
post-19031-0-39289700-1396702388.jpg
post-19031-0-50584800-1396702492.jpg
post-19031-0-25006800-1396702520.jpg
post-19031-0-77504000-1396702551.jpg
ted si auto zvednem a podložíme tak aby na nás nespadlo a sundáme si obě kola
post-19031-0-93125100-1396702700.jpg
post-19031-0-86305700-1396703110.jpg
ted si na obou stranách povolíme 3 šrouby jenž drží spodní čep a vyháknem ho z ramene
post-19031-0-44525300-1396702905.jpg
post-19031-0-47283400-1396703047.jpg
post-19031-0-49999700-1396703023.jpg
post-19031-0-03001400-1396702967.jpg
ted si schodíme krycí plast motoru a kryt manžety poloosy 16ka klíč
post-19031-0-86294000-1396703216.jpg
post-19031-0-44535400-1396703230.jpg
post-19031-0-65874700-1396703249.jpg
ted je třeba si u převodovky povolit samotný poloosy poté je vyndat z náboje a poloosy ven a dát stranou
post-19031-0-63722400-1396703670.jpg
post-19031-0-19026100-1396703717.jpg
post-19031-0-91223100-1396703755.jpg
post-19031-0-80531200-1396703799.jpg
post-19031-0-73849200-1396703822.jpg
post-19031-0-91223100-1396703755.jpg
ted je třeba vypustit olej z převodovky 17ka imbus
post-19031-0-95593100-1396703963.jpg
post-19031-0-71437800-1396703990.jpg
ted si 6kou imbusem povolíme pravou stranu u převodovky -zbytek tý poloosy viz foto a vytáhnem to ven
post-19031-0-64128300-1396704192.jpg
post-19031-0-73555900-1396704242.jpg
ted za pomoci plochého šroubováku a kladiva vyklepnem starý symering a opatrně naklepnem nový -já si ho lehce mažu vazelínou aby tam líp zapadl
post-19031-0-17594200-1396704513.jpg
post-19031-0-99979900-1396704476.jpg
post-19031-0-75618800-1396704693.jpg
ted nandáme a utáhnem zpět ten kratší díl poloosy a dem tento díl povolit na levou stranu,po té co ho vyndáme opět za pomoci šroubováku a kladiva vyklepnem starý simering a opatrně naklepnem nový
post-19031-0-65135200-1396704782.jpg
post-19031-0-65892800-1396704827.jpg
post-19031-0-45892900-1396704861.jpg
post-19031-0-71973300-1396704903.jpg
ted nandáme a utáhnem první díl tý poloosy, 6ka imbus
a můžeme začít vracet polosy já začal kompletací levé strany nandal sem poloosu utáhl šrouby u převodovky nandal poloosu do těhlice a lehce přitáhl,poté sem nandal do ramene a utáhl spodní čep a přešel na kompletaci pravé strany opět uchytit poloosu,utáhnout u převodovky,nandat poloosu do těhlice a lehce přitáhnout,poté uchytit spodní čep do ramene a utáhnout a uchytit ten krycí plast poloosy 16ka klíč
ted je třeba na převodovce povolit nalévací a kontrolní otvor pro olej abychom se k němu lépe dostali povolíme si držák tý trubky viz foto
post-19031-0-25284400-1396705903.jpg
post-19031-0-59045200-1396705943.jpg
post-19031-0-26073500-1396705968.jpg
poté za pomoci trychtýře a delší hadice nalejem do převodovky nový olej cca 2l
75W90 GL-4 :napad: :pozor:
56586_3792734818.jpeg
po nalití dotáhnem imbusem nalévací otvor,namontujem umělohmotný kryt motoru,nandáme kola dotáhnem a sundáme z heveru
ted si vemem 30ku 12tihran a metrovou trubku a řádně dotáhnem na obou stranách ty středový matky co držej poloosu v těhlici !!!
ted už jen dotáhnout kola! a máme hotovo :napad: :super:

Zpět na „Oktavia“